تکیه گاه

وبلاگ تکیه گاه محلی است برای نوشتن و تبادل نظر

تکیه گاه

وبلاگ تکیه گاه محلی است برای نوشتن و تبادل نظر

بهترین کتاب مدیریت سال

کتاب " به دنیای مدیریت خوش آمدید " به انتخاب مجله فوربس بهترین کتاب مدیریتی سال 2020 انتخاب گردیده است. این کتاب با ارائه نکاتی بسیار جذاب و مفید نه تنها برای مدیران بلکه برای تمام کارمندان و فعالان در شرکتها موثر است. با خواندن این کتاب مفید به ذهن رهبران بزرگ جهان راه می یابید زیرا نویسنده این کتاب مصاحبه های بسیار زیادی را با بزرگترین رهبران تجاری جهان انجام داده است و نکات کلیدی آن ها را نیز در این کتاب آورده است. 

خواندن این کتاب ارزشمند را به تمام افراد خصوصا کارمندانی که آرزوی ارتقاء شغلی دارند توصیه می کنم.

نظر دیگران راجع به این کتاب را بخوانید:



در ستایش کتاب به مدیریت خوش آمدید و رایان هاک


به مدیریت خوش آمدید راهنمای بسیار جامعی برای تبدیل شدن به رهبری عالی است  با افزایش مهارت های مورد نیاز، ایجاد و مدیریت تیمها و مربیگری کارکنان. خواه تازه وارد عرصه ی رهبری شده باشید یا مدیری باتجربه و در پی بهترشدن، این کتاب ارزشمند برای شماست.
 دانیل ه . پینک ، نویسندهی کتابهای پرفروش منتخ نیویورک تایمز بزنگاه ، انگیزه ، و کار انسان فروشندگی است


* * *
رایان هاک استاد دووجهی هاست: رهبری فوق العاده، در عین حال یادگیرنده ای بزرگ . ورزشکاری برجسته که در دنیای تجارت هم عالی است. او فردی بسیار جالب و همزمان مشتاق است. رایان پرده از اسرار آنچه بهترین رهبران انجام میدهند و فکر میکنند برداشته است. اگر مدیری تازهای در حال تغییر وضعیت از بازیکن به مربی هستید، به خودتان و تیمتان لطف کنید و این کتاب را بخوانید. به مدیریت خوش آمدید به شما می آموزد از جنبههای مثبت رهبری کنید و تیمی بسازید تا با هم برنده شوید.
 لیز وایزمن  ، نویسندهی کتابهای پرفروش منتخ نیویورک تایمز ،افزاینده ها و باهوشهای تازه کار
* * *
رایان هاک یادگیرنده ای دائمی و معلمی پرشور است. کتاب به مدیریت خوش آمدید او ابزاری بسیار ارزشمند برای هر کسی است که مسئولیت مدیریت دیگران را بر عهده میگیرد.
 پاتریک لنسیونی  ، مدیرعامل تیبل گروپ و نویسنده ی کتابهای پرفروش منتخ نیویورک تایم،ز پنج اختلال عملکردی در تیم  و برتری


* * *


کتاب رایان هاک بینشهای دقیق و روشنی را در مورد بهترین شیوهی تدوین برنامهای برای روشنکردن نحوهی رهبری درست فراهم میکند، و این کار با بررسی مجدد خودمان شروع میشود.
 از پیشگفتار ژنرال استنلی مک کریستال  ، نویسنده ی کتاب پرفروش منتخ نیویورک تایمز تیم تیمها
* * *
هر مدیر تازه ای اشتباه میکند. اما اگر توصیه های عملی رایان هاک را که سال ها برای جمع آوری آن وقت صرف کرده است دنبال کنید، احتمالا تعداد اشتباهات شما کمتر میشود.
 آدام گرانت  ، استاد مدیریت دانشکدهی وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، نویسندهی کتابهای پرفرو ش منتخ نیویورک تایمز خاستگاه ها و بده بستان ، و میزبان پادکست زندگی کاری بنیاد تد
* * *
کتاب به مدیریت خوش آمدید، نوشته ی رایان هاک، فراتر از یک راهنما در مورد چه گونگی هدایت مؤثر افراد است. این کتاب شما را مجبور میکند که از درون به خود نگاه کنید و درباره ی چه گونگی یادگیری، رشد و پیشرفت خود بازاندیشی کنید. اگر میخواهید توانایی رهبری خود را افزایش  دهید، باید این کتاب را بخوانید.
 ورنه هارنیش  ، بنیانگذار سازمان کارآفرینان و نویسندهی کتاب پرفروش بزرگ کردن
* * *
بزرگی در کمک کردن به دیگران است. تبدیل شدن از بازیکن به مربی اتفاق مهمی است، اما خواندن عملی کتاب در دسترس هاک به مدیران کمک میکند تا آنچه را که برای حرکت از مسئول  موفقیت خودبودن به مسئول  موفقیت  دیگرانبودن نیاز است بیاموزند.
 اسکات گالوو ی  ، استاد بازاریابی در مدرسه ی تجارت ان وای یو استرن و نویسنده ی کتابهای پرفروش چهار و جبر شادی
* * * 
اگر برای سفر کنجکاو و آماده ی پذیرش هستید، خواهید فهمید رهبری سفری به درون خودتان است. رایان هاک کسی است که راه را نشان میدهد و توضیح میدهد ابتدا باید یاد بگیرید خودتان را رهبری کنید تا بتوانید تیم یا شرکتی را رهبری کنید. رایان بر اساس درسهایی که بهعنوان یک قهرمان ورزش و تجارت یاد گرفته و با بیان بینشهایی که در این مسیر از دیگران آموخته است، توصیه هایی انگیزه بخش و عملی ارائه میدهد.
 بث کامستاک  ، معاون سابق جنرال الکتریک و نویسنده ی کتاب پرفروش پیش رو را تصور کنید


* * *
به مدیریت خوش آمدید متنی فوقالعاده برای موفقیت پایدار و کتابی مناسب برای رهبرانی است که می خواهند به سطح بعدی بروند.
 جیمز کر  ، نویسندهی کتاب پرفروش میراث
* * *
رایان هاک یکی از نادرترین افراد دارای روحیهای واقعا کنجکاو است که سؤالاتی میپرسد که در بطن موضوع فرو میرود، فضایی برای تأمل باقی میگذارد و بهآرامی مخاطبان خود را برمی انگیزد تا برای پاسخ هایی که ممکن است هنوز کشف نکرده باشند به درون خود بنگرند.
 رابرت کورسون  ، نویسنده ی کتاب پرفروش منتخ نیویورک تایمز غواصان سایه
* * *
مدیران تازه با منحنی یادگیری پرشیب و چشم اندازی کاملا تازه از فرصت و مسئولیت روبه رو می شوند. با این کتاب، رایان منبعی برای تاکتیکهای روزانه ی رهبران بزرگ  ایجاد کرده است. مدیرانی که آرزو دارند تیم های قدرتمند را به نتایج خارق العاده برسانند، این همنشین باورنکردنی را از دست ندهند.
 اسکات ب لسکی  ، بنیانگذار و مدیرعامل بیهنس و نویسنده ی مرکز آشفته 
* * *
همان ویژگی هایی که برای رایان هاک به عنوان یک ورزشکار و رهبر تجارت، موفقیت را به ارمغان آورد  کنجکاوی، خودآگاهی، تعهد  ، او را به راهنمایی ضروری برای تغییر سخت و غالبا چالش برانگیز از بازیکن به رهبر تبدیل کرد. با خواندن کتاب به مدیریت خوش آمدید، شما روی شانه های صدها رهبر افسانه ا ی تجارت خواهید ایستاد که هاک عصاره ی علم و تجربه های آنها را گرفته است.
 الکس هاچینسون ، نویسندهی کتاب پرفروش تحمل
* * *
اگر رهبری تازه کار هستید، این کتاب قدرت آن را دارد که چندین سال از مدت زمان مورد نیاز برای حرفه ایشدن شما کم کند. اگر به طور پیوسته تیمی را رهبری کردهاید، عمق تجربه در این کتاب باعث تعجب شما میشود که چه گونه بدون آن تاکنون رهبری کرده اید و به شما قدرت میدهد تا کار خود را به سطح تازهای ارتقا دهید.
 فیل جونز  ، نویسنده ی کتاب دقیقا چه باید گفت
* * *

این اثر کتابچه ی راهنمایی کامل بر مبنای تحقیقات و کاملا کاربردی برای مدیران تازه است. وقتی کسی را ارتقا میدهید، ابتدا به او تبریک بگویید و سپس بلافاصله نسخه ای از این کتاب را به وی بدهید.
 تاد هنری ، نویسندهی کتاب متحدکننده ی ببرها
* * *
رایان هاک مشاورهی عملی بسیار ضروریای برای کمک به حل چالش های پیش رو به مدیران تازه ارائه میدهد. این امر به ویژه هنگامی که به این حقیقت سخت پی ببرید که خوب بودن در انجام هر کاری مستقیما به معنای موفقیت در رهبری دیگران برای انجام همان کار نیست، بسیار ارزشمند است. با دانستن این حقیقت سخت، و کشف پاسخ رایان به آن، این کتاب برای خرید ارزشمند می شود.
 آنی دوک  ، نویسندهی کتاب پرفروش فکرکردن در ریسکها
* * *
رایان هاک از دانش و درک منحصر به فرد خود در مورد رهبری استفاده میکند تا به خواننده کمک کند راههای عملی برای رهبری، ایجاد فرهنگ واقعی و پیشرفت روزانه را بیاموزند. او برای رساندن پیام خود از مثال هایی عالی استفاده میکند و پس از خواندن این کتاب آماده ی اجرایی کردن سخنان حکیمانه اش هستیم.
 مایکل لومباردی  ، سه بار برندهی سوپر بول ، مدیر و نویسندهی کتاب نابغه ی فوتبال
* * * 
کتابی معقول از مردی معقول درباره ی چالشها و فرصتهای رهبری، برگرفته از تجربه و شکست و بهترین چیزهایی که دیگران تجربه و کشف کرده اند.
 برنت بشور  ، بنیانگذار و مدیرعامل ادونچر.ای اس و نویسندهی کتاب بازار آشفته
* * *
رایان هاک از زمانی که بازیکن خط حمله ی جوانی در کالج بود تا به امروز، همیشه اشتیاق به خدمت و رهبری داشته است. چیزهایی که او ارائه میدهد، پادکستها و اکنون کتابش، باعث تغییر در زندگی افراد بسیاری میشود.
 جیم ترسل ، مربی سابق فوتبال دانشگاه ایالتی اوهایو و رئیس دانشگاه ایالتی یانگستاون


ترجمه این کتاب ارزشمند در ایران توسط انتشارات معتبر دوران چاپ شده است. می توانید از فروشگاه اینترنتی دیدآور آن را تهیه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد