تکیه گاه

وبلاگ تکیه گاه محلی است برای نوشتن و تبادل نظر

تکیه گاه

وبلاگ تکیه گاه محلی است برای نوشتن و تبادل نظر

لیست سیاه

سریال لیست سیاه یا black list یک سریال پلیسی جالب است که در مورد پیدا کردن افراد تبهکار با همکاری یکی از تبهکارترین افراد صورت می پذیرد. این سریال بسیار هیجان انگیز می باشد و قسمتهای مختلف آن با اینکه مجزا می باشند ولی بطور پنهانی با یکدیگر متصل می باشند. بطوری که در قسمتهای مختلف آن رجوع به قسمتهای قبلی نیز می شود.

به نظرم یکی از سریال های جذاب و دیدنی آمریکایی می باشد و توصیه می کنم دوستانی که اهل دیدن سریال هستند حتما این سریال را هم ببینند.

عدم آگاهی از مسائل حقوقی

یکی از مشکلاتی که ما در ایران با آن مواجه هستیم عدم آگاهی از قوانین حقوقی است. در حقیقت به دلیل هزینه های بسیار بالای وکلا و عدم جا افتادن این موضوع که وکیل دائم در کنار خود داشته باشیم باعث بسیاری از ضرر های ما در کارهای روزمره می شود.

البته شاید اگر وکیل ها هم سیستم مناسبی برای این نوع خدمات ارائه دهند با رفع مشکل مواجه شویم. ولی آنها با این نوع سیستم مشاوره ای به درستی کار نمی کنند. در حقیقت همه به دنبال یک لقمه چرب و نرم هستند. از آن طرف هم افراد نمی خواهند هزینه بکنند و بعد از ایجاد مشکل به سراغ وکیل می روند.


این نوع مشکل نه فقط در مسائل حقوقی بلکه در بسیاری از فعالیتهای روزمره نیز یافت می شود. مثلا اگر بخواهید برای یک کار عادی از یک مشاور و متخصص استفاده کنید، راهکار درست و کاملی وجود ندارد. زیرا این نوع خدمات به دلیل اینکه مزد کمی دارند برای بسیاری از مشاغل به صرفه نیستند.


در هر صورت به نظر اینجانب این امر می تواند دست مایه یکسری از مشاغل جدید باشد.


افراد خوب مبنای زندگی ...

در اطراف خود بسیاری از ناملایمات را می بینیم. رفتارهایی ناهنجار و افرادی به دلایل مختلف کارهایی می کنند که از نظر ما بسیار نامناسب است. ولی از طرف دیگر افرادی را هم می بینیم که احساس می کنیم اگر نبودند زندگی بسیار سخت می شد. افرادی که خوبی را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند و بدون هیچ گونه چشم داشتی نیکی می کنند. از نظر من زندگی بر مرکز این افراد می چرخد و با وجود اینگونه افراد زندگی بسیار بهتر شده است. 

امیدوارم همه ما اینچنین انسان هایی را بیشتر در زندگی خود احساس کنیم و خود نیز مانند آنها شویم

وبلاگ بهتر است یا وب سایت ؟

در خیلی از فوروم ها این بحث مطرح میشه که وبلاگ مطرح است یا وب سایت ؟ ولی به نظر من این سوال خیلی صحیح نیست. وبلاگ یه مصرف دیگه ای داره و با وب سایت تفاوتهایی اساسی داره.

وقتی کسی به سمت وبلاگ نویسی می رود عملا یکسری از مزایایش را با تامین کننده سرویس وبلاگ به اشتراک می گذارد و در عوض از مزایای پلتفورم مربوطه برخوردار می شود. ولی وقتی فردی به دنبال وب سایت می رود نگاه آینده نگری دارد.

وبلاگ ها متمرکز بر چندین قسم می باشند. که نگاه قدیمی به آنها فقط نوشته هایی برای خود فرد بوده است. البته هنوز نیز بعضا با این نگاه وبلاگ ها نوشته می شوند. اما اکثرا بعنوان ساپورت یک بیزینس می باشند.


بطور کلی به نظر من اگر فردی خواهان داشتن یک سیستم کارا برای آینده است حتما باید دارای یک وبسایت باشد که با تعدادی وبلاگ حمایت شود

اعتراف های یک تبلیغاتچی

کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی شاید برترین کتاب در زمینه تبلیغات است. به نظرم این کتاب می تواند نه تنها برای افرادی که در زمینه تبلیغات فعال هستند، موثر باشد بلکه حتی به نوعی آئین شرکت داری و رفتار شرکتی را نیز آموزش می دهد. به نظر من این کتاب بی نظیر است و قطعا ارزش یکبار خواندن را دارد

من رفتم، می روم جایز نیست

هراسهای بیهوده
تا بوده همین بوده
فرزندهای مشروع
شرع، قانون
و تباهی، پوچی،
بیهودگی و عمر می رسد
به سی، پنجاه، هفتاد
و حاصل چند فرزند
و چندین نواده
و این است ضمانتِ زندگی
گوسفندانِ آبادیِ بالا
چه فرق دارد، آبادیِ پایین
چوپان ها سر مست، مغرور
سر شیر هست، پنیر هست
و ماست های ترشیده

و گه گاهی گرگهای دریده
ودرهرجشنی و درهرعزایی سری بریده
من رفتم، می روم جایز نیست،
من رفتم من رفتم و حدیث گفتم
چوپان به از گوسفند
آزادی به از بند
چه با لبخند، چه بی لبخند
آزادی به از بند