تکیه گاه

وبلاگ تکیه گاه محلی است برای نوشتن و تبادل نظر

تکیه گاه

وبلاگ تکیه گاه محلی است برای نوشتن و تبادل نظر

این روزها واقعا غمگین هستم

وقتی این روزها یه سر به داروخانه ها می زنم واقعا از ته دل غمگین می شم. اینکه برخی اقلام ضروری در این شرایط نایاب شده است و هیچ جا پیدا نمیشه واقعا مایه تاسف است. آیا ماسک و دستکش و الکل هم خارجیه؟ یعنی ما توان تولید این اقلام پیش پا افتاده را هم به مقدار لازم نداریم؟

آیا نمی توانستیم قبل از فراگیر شدن آن به تولید انبوه آن فکر کنیم؟


واقعا اگه این همه اقلام احتکار شده را کشف می کنید پس کجاست؟ چرا هیچ داروخانه ای نداره؟


فقط میشه تاسف خورد. 


لطفا به جای موشک و فضا و ... فقط به ابتدایی ترین چیزها فکر کنید

کمیاب شدن ماسک و ...

نزدیک به یک ماه پیش در مطلبی که در مورد ویروس کرونا و علائم ویروس کرونا در همین وبلاگ نوشته بودم، مطالب جالب و کاربردی ای را ارائه کردم. شاید از چند هفته قبل از اون هم هیچ خبر خاصی در ایران نبود و مردم به هیچ وجه به سمت خرید ماسک و ژل ضد عفونی کننده نمی رفتند. ولی الان هجوم افراد باعث نایاب شدن ماسک شده است. البته به نظر من ماسک اصلا عامل خوبی برای جلوگیری از انتقال ویروس نیست ولی به هرحال چیزی که ملت را آرام میکنه باید در اختیارشان باشه. 


به نظرم باید بطور علمی با ویروس کرونا و علائم این ویروس آشنا شویم و دچار جو زدگی نگردیم. 


ضمنا از امروز توصیه می کنم ویتامین ث بخورید و احتمالا از چند روز دیگه این ویتامین هم نایاب میشه!