تکیه گاه

وبلاگ تکیه گاه محلی است برای نوشتن و تبادل نظر

تکیه گاه

وبلاگ تکیه گاه محلی است برای نوشتن و تبادل نظر

بازاریابی

بازاریابی یکی از مراحل مهم در کسب و کارها می باشد. خصوصا وقتی یک کسب  و کار مراحل اولیه حیات خود را طی می کند ، این مهم بسیار حائز اهمیت خواهد بود. 

یک جمله بسیار معروف وجود دارد که می گوید بسیاری از استارت آپ ها در مراحل اولیه کار شکست می خورند. دلایلی که برای این امر ذکر می شود حول و حوش عدم اهمیت دادن به بازار می باشند. 

در حقیقت یافتن بازار درست برای محصول و خدمات از اهمیت کمتری از تولید محصول و خدمات ندارد. 


بسته به اندازه و درجه بلند پروازی استارت آپ، می توانید بازاریابی استارت آپ خود را برنامه ریزی کنید.

برخی از استارت آپ ها حالت چراغ خاموش را ترجیح می دهند تا زمان توسعه طولانی تر شود. با این حال، بعضی دیگر تصمیم می گیرند با سر و صدای زیاد شروع به کار کنند و به جهانیان بشناسانند که چه چیزهایی برای ارائه دارند. این موضوع بستگی به ایده های صاحبان آن کسب و کار دارد.

تقریباً 540،000 نفر سالانه صاحب مشاغل کوچک می شوند. این تعداد نباید ساده در نظر گرفته شود – زیرا هر یک از این صاحبان مشاغل رقیب بالقوه برای سرمایه گذاری شما نیز هستند.

بازاریابی برای یک استارت آپ دقیقاً چیست و چگونه می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید؟ مزایای احتمالی و گرفتاری هایی که شما باید از آن آگاه شوید چه مواردی هستند؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد